• (Android) Candy Fever розблокувати витривалість

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Fever ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Fever IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ розблокувати витривалість ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Candy Fever 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Рівень 10-51 = КІНЕЦЬ І занадто багато реклами

    Дуже погана графіка та дуже погане оформлення.

    Permen Demam Santai lgl

    Я застряг на 10-51, мені сподобалася гра до цього рівня, я навіть думаю видалити її

    Ці ігри веселі, і вони стають більш складними. Сподіваюся, що всі грають і на власні очі побачать, що ці ігри дійсно веселі та викликають ваш розум!!! ☺

    Це було нормально, але не те, що я хотів, коли у мене більше не було ходів, він просто сказав, що гра закінчилася, і не змішував їх автоматично.

    занадто багато реклами

    Плавний ігровий процес і можливість слухати/слухати звукові ефекти та аудіо. Швидкий час завантаження.

    весело і легко. корисно вбивати час під час очікування.

    Lv4_31 Я не можу зробити це краще, я роблю більше 50 разів, але це не працює, будь ласка, змініть рівень або дайте підказку

    Це дуже дуже погана програма, я прошу не братися за неї. Це не грає, а дивиться ігровий додаток Щоразу після кроку це як бонус А сама програма грає в гру Дуже дуже нудна програма

    до легкого. іноді гра закінчується сама без натискання кнопки

    Найгірша гра, в яку я коли-небудь грав


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :